App Forums Windows apps Telefoons Unlock je Nokia Lumia telefoon

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Bastiaan 2 jaren, 4 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Unlock je Nokia Lumia telefoon

• Bastiaan
    Sleutelbeheerder
    Bastiaan

Op internet lees je het genoeg en recentelijk ben ik er zelf tegenaan gelopen. Een Nokia Lumia 735 was in een soort brick modes gekomen waardoor ik niets meer kon doen op de telefoon. In eerst instantie dacht ik dat het toegangswachtwoord geblokkeerd was, maar degene van wie de telefoon was is/was er heilig van overtuigd dat dit niet veranderd was en al meer dan een jaar werkte. Tja wat dan………

In eerst instantie heb ik nog geprobeerd door de accu er even uit te halen de telefoon een nieuwe reset te geven, maar hij bleef maar hangen op het opstart schermpje van Windows. Uiteindelijk de microSD kaart eruit gehaald en een poging gedaan om een factory reset te geven in de wetenschap dat je dan wel alles kwijt bent, maar ook dit werkte niet.

De oplossing was een tool van Microsoft zelf om het toestel een volledige reset te geven, namelijk de Windows Phone Recovery Tool (WPRT). Met deze tool heb ik uiteindelijk er 2 minuten over gedaan om de Lumia 735 te resetten en weer aan de praat te krijgen.

Download de WPRT hier

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 4 maanden geleden door  Bastiaan.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 4 maanden geleden door  Bastiaan.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

2015 App.nl